פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רוית | 23:07  26/10/10
שלום! כמה זמן זה לימודי בוטניקה? ומה האפשרויות תעסוקה במקצוע ואיפה אפשר לעבוד בזה? כמה מרוויחים? מה יותר כדאי ללמוד בוטניקה או אגרונומיה? מה ההבדל בין לימודי מדעי הטבע לבוטניקה? או שזה משולב יחד בלימודים? תודה
בוטניקה כוללת את לימודי הצמח ותפקודיו מבחינה מורפולוגית ופיסיולוגית. זהו תחום ספציפי וממוקד. הוא נלמד באוניברסיטה הבערית, אוניברסיטת תל אביב ובר אילן. באגרונומיה מלמדים חקלאות וזה תחום רחב יותר . לומדים בין היתר גידול צמחים, הפקת יבולים, הגנה על מפגעים וכד'. היתרון של אגרונומיה הוא שניתן ללמוד גם את לימוןדי הצמח וכך קיבלת השכלה רחבה יותר . אגרונומיה ניתן ללמוד רק בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית ברחובות. אגרונום הוא בעצם מהנדס היכול להרשם להסתדרות המהנדסים. בוטנאי יכול להרשם להסתדרות עובדי המח"ר. בוטניקאים יעבדו בסיום הלימודים בתחומים הקשוריםבביוטכנולוגיה, הגנת הצומח, הדרכה חקלאית איכות הסביבה ועוד. השכר בתחומים אלו בשנים הראשונות אינו גבוה ועומד על כ-8000 שקלים ברוטו
רוית | 19:55  30/10/10
האם יש התמקדות רחבה על לימודי מתמטיקה כימיה ופיזיקה באגרונומיה? כי אני מתקשה בתחומים האלה ואין לי רקע בכימיה בכלל. מה האפשרויות תעסוקה של אגרונום באילו מקומות הוא יכול לעבוד ? ומה בדיוק לעשות שם?
סגור