פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אילנה | 10:57  14/09/10
היי, אני מתלבטת מה ללמוד, האם בתחום המחשבים, התמיכה ומערכות המידע אפשר יהיה בסיום הלימודים למצוא עבודה ללא נסיון? כי בכל מקום אני רואה שדורשים מעל שלוש או חמש שנות נסיון, ומה עם אלה שרק סיימו לימודים? אין הזדמנויות?
חנית נוה | 10:24  16/09/10
אילנה שלום, כמו בכל תחום גם בתחום המחשבים, לבוגרים שזה עתה יצאו לשוק העבודה ישנו תמיד קושי להשתלב בשוק העבודה ובד"כ משכורות למתחילים הן נמוכות יחסית. לגבי השאלה האם ללמוד או לא ללמוד: התשובה בוודאות- ללמוד. עם זאת אסור גם להתייאש בחיפוש העבודה לאחר הלימודים. את יכולה תמיד לבחור תחומים שיש להם ביקוש בשוק העבודה כגון, תכנות, רשתות, קידום אתרים, גרפיקה ופוטושופ, sap, אבטחת מידע. במידה ותרצי ייעוץ אישי אנא כתבי לי במייל.
אילנה | 11:03  16/09/10
אשמח לקבל ייעוץ אישי, אני רוצה לדעת מה הכי מבוקש בשוק העבודה? (כמובן שזה פרמטר שמשתנה עם הקידום והטכנולוגיה) מה המייל שלך?
סגור