פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. אני אקדמאי תואר ראשון במנהל עסקים 15 שנים בתחום המכירות והשיווק. לפני מס' שנים הבנתי כי מעניין ומושך אותי לכתוב ולהנחות סדנאות בתחום מודעות והעצמה אישית וחברתית. כרגע מתלבט מה ללמוד בכדי לבסס את רצוני ולהתקדם: קוצ'ינג-אימון אישי וקבוצתי, הנחיית קבוצות, יעוץ חינוכי לתואר שני וכו'. סיימתי בארונים לימודים של הנחיית קבוצות למנהיגות יהודית ערבית והתחום הזה טוב לי, אך אני מבין שאצטרך ללמוד הנחיית קבוצות בצורה יותר מעמיקה. כיום אני כותב בעיתונים מסוימים ועושה מנחה סדנאות לארגונים חברתים כתרומתי לחברה הישראלית, אך לא פשוט לי כרגע מבחינת עבודה כי כל מה שאני יודע הוא למכור ואני לא רוצה למכור. מה את מציעה- מה יוכל לקדם אותי ולבסס את היתרונות המובהקים שלי בעבודה פרטנית עם אנשים ובעבודה עם קבוצות? האם לדעתך יעוץ חינוכי מתאים לי? אני יודע שתשובות חדות בטח לא יהיה לך אך אשמח לשמוע את דעתך המקצועית גם ע,פ ניסיונך. תודה ישי
חנית נוה | 14:43  14/09/10
שלום ישי קואצינג והנחחית קבותות הוא סוג של ישווק ומכרות בשילוב טיפול. אני לא חושבת שייעוץ חינוכי מתאים לך כי מדובר בתחום שונה לחלוטין. אתה יוכל ללמוד ייעוץ ארגוני לתואר שני בהתמחות אימון ניהולי (coaching), הנחיית קבוצות או אולי מסלול תעודה של הכרשת מטפלים בשילוב הנחיית קבוצות בשילוב פסיכודרמה שיכול להתאים לך. במידה ותרצה פרטים נוספים אנא כתוב לי למייל. חנית
יש מסלול חדש ששמעתי שנפתח על ידי אלון גל. הוא מתעסק בהסבת אדמאים מנוסים, ממקד ואף כולל סטאז' שמאפשר כניסה לשוק העבודה. ממליצה לך לקרוא בקישור הנ"ל. http://www.tut-coach.com/site.php?page=business_Training.html מקווה שעזרתי ושיהיה בהצלחה.
תודה רבה הדס יום טוב ישי
סגור