פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. אני בעלת תואר ראשון בתיאטרון קהילתי אך מאז פרוייקט הסיום לא עבדתי בתחום אלא בגני ילדים כסייעת, מדריכת צהרון ובבתי ספר כמורה מחליפה. מסיימת בימים אלה קורס ניהול משאבי אנוש אך מתעניינת בעיקר בעבודה עם הפרט וברווחה זאת לא אוכל לעשות ללא תואר טיפולי. אני בת 30 אמא לקטנטונת. מתלבטת אם להמשיך בתחום התיאטרון לתעודת הוראה או בתחום החינוך לייעוץ חינוכי, מנהל בחינוך או בכלל להתחיל שוב תואר אחר כמו עבודה סוציאלית ולהמשיך במשאבי האנוש. בקיצור מבולבלת לגמרי האפשרויות רבות מידי והדרכים המובילות לכל אפשרות רבות גם הן. איך אוכל להתמקד? ובמה כדאי לי לחפש עבודה לזמן הקרוב? רציתי כבר להיכנס למסגרת עבודה שאולי תקדם אותי, להתחיל לצבור ניסיון... (חייבת גם לחשוב על פרנסה) בקיצור... הצילו!!!
מנהלת הפורום | 21:00  07/06/10
הי מורן אכן הרבה התלבטויות והכי נכון יהיה עבורך לפנות לפגישת יעוץ עם פסיכולוג/ית תעסוקתית בכדי לפרוס את כל האפשרויות ולקבל החלטה מושכלת. בינתים אוכל לענות שמתוך הדברים שכתבת אם ברצונך לפנות לתחום טיפולי, את יכולה ללמוד לימודים של הסבה בעו"ס שלוקחים רק שנתיים במקום שלוש ודרך התחום של עבודה סוציאלית להגיע לתחומי טיפול, זו למעשה הדרך המהירה. כיום עם התואר שלך תוכלי לפנות לעיסוקים חברתיים שונים, אך שוב , לשם קבלת רעיונות חשוב שתפני ליעוץ היות ועולים הרבה כיוונים ולא ניתן להציגם במסגרת אינטרנטית.בהצלחה
סגור