פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דפנה | 12:27  02/03/10
שלום, אני בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה וכרגע מבררת היכן להמשיך. יש לי ממוצע גבוה, 89 אך לא מספיק בשביל פסיכולוגיה קלינית, אני שואלת עצמי מה אני אוהבת ומה אני רוצה לעשות והגעתי למסקנה שאני רוצה להיות יועצת חינוכית. השאלות שלי: 1)האם ניתן להמשיך מתואר ראשון בפסיכולוגיה לייעוץ חינוכי באופן ישיר או שצריך השלמות? 2)היכן ניתן / מומלץ ללמוד ייעוץ חינוכי?
מיכאלה | 15:42  04/03/10
היי.... לדעתי לא ניתן להמשיך באופן ישיר, צריך ניסיון של מספר שנים בהוראה על מנת להתקבל לתואר שני בייעוץ חינוכי. זאת אומרת שאת צריכה לעשות הסבה להוראה, לצבור מספר שנים ניסיון כמורה ורק אז להתקבל לייעוץ חינוכי.. אני עוברת הסבה להוראה במכללת בית ברל, יכולה להמליץ לך בלב שקט על המקום... אני יודעת שיש כאן גם ייעוץ חינוכי. אני מאוד מרוצה כאן, בעיקר מיחסי האנוש. לגבי תעודת הוראה, התוכניות מותאמות באופן אישי לכל סטודנט בהתאם לצרכים שלו כך שאני לא יכולה לתת לך עוד פרטים שיהיו רלוונטיים אליך, ממליצה לך ליצור איתם קשר או לחפש עוד מידע באתר של המכללה
מנהלת הפורום | 13:51  08/03/10
סביר להניח שתדרשי להשלמות ולגבי היכן ללמוד, הכנסי לאתר זה לחיפוש לימודים ומצאי רשימת מקומות לימוד.
בחלק מהמקומות יש אפשרות להשלים תוך כדי התואר תעודת הוראה וניסיון מתחומי הפסיכולוגיה נחשב כניסיון... מוזמנת לבדוק זה אפשרי בכל האוניברסיטאות ואני מאמינה שגם במכללות.
סגור