פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיטל | 10:54  02/03/10
שלום, סיימתי באוקוטובר 2009 תואר ראשון בעבודה סוציאלית, אני עוסקת בתחום כבר שנה. אני רוצה להתחיל תואר שני, הייתי רוצה לדעת מה האופציות שיש לי חוצ מע"ס, ולאיזה כיוונים נוספים אפשר להמשיך, תודה רבה.
גלית | 11:37  03/03/10
יכול להיות שאולי ייעוץ ארגוני יתאים לך? באופו עקרוני הייתי ממליצה לעשות MBA כי כדי להשתלב בתפקידי מפתח בחברות גדולות זה די חובה בימינו, אז מה שאת יכולה לעשות זה נניח לעשות MBA אבל לשלב את זה עם התמחות בלימודי ניהול הארגון, כמו שמציעה הקריה האקדמית אונו. מה דעתך?
מיטל | 12:30  15/03/10
היי גלית, תודה על המענה. חשבתי גם על ייעוץ אירגוני, אבל לא הבנתי ממך מה זה אומר לעשות MBA (בע,ס???) ולשלב עם זה התמחות?? זה ניתן? תודה.
מיטל שלום, בעיקרון אם סיימת תואר ראשון (בכל דבר), את יכולה להמשיך לתואר שני בתחום אחר, רק שככל הנראה תזדקקי ללמוד קורסי השלמה כדי לאפשר לך לקבל את הידע הקודם שבלעדיו יהיה לך קשה לסיים את התואר השני. המרחק בין הנושא של התואר הראשון לזה של התואר השני המבוקש יקבע בעצם את היקף ההשלמות שתידרשי לבצע. אם הרקע שלך בעבודה סוציאלית, ככל הנראה יש לך גישה נכונה לאנשים. אם את מחפשת תואר שיסייע לך לשדרג את הקריירה, ייתכן שבאמת תצאי נשכרת מלימודי מוסמך במנהל עסקים (MBA) בהתמחות משאבי אנוש - התואר הזה ייתן לך ידע רב וכלים רבים להתמודד עם תפקידי ניהול בכירים, תוך התמחות בטיפול במשאב האנושי - אחד המורכבים והחשובים בכלכלה :-) בהצלחה, שלומית אגוזי סגנית מנהל MBA מכללת רמת גן
מנהלת הפורום | 13:53  08/03/10
תוכלי ללמוד יעוץ ארגומני, מנהל עסקים, תרפיה באומנויות, בדרמה וכו', הנחיית קבוצות, לימודי עבודה, יעוץ ארגוני (יש לציין שלחלק מהמסלולים תדרשי להשלמות..)
אלונה | 14:28  09/03/10
היי מיטל הרבה עובדים במשאבי אנוש הגיעו לתחום עם הרקע שלך, אני ממליצה לך להתעניין בתחום מרתק זה.
סגור