פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רמי | 13:55  11/02/10
היי, מקווה שהגעתי למקום הנכון.... רציתי לשאול מספר דברים: כחובב טבע והיסטוריה של ישראל וגם פעיל הרבה שנים בטיולים של החברה להגנת הטבע, אני מעוניין ללמוד לימודי ארץ ישראל כדי שאוכל להדריך את הנושא בבתי ספר? כולל כמובן הדרכה בטיולי בית ספר... האם קיים תואר בזה? או לימודים מאורגנים אחרים שנותנים בזה תעודה?
מנהלת הפורום | 09:47  13/02/10
קיים תואר כזה לימודי א"י. בדוק במכללת בית ברל וגם בסמינרים למורים ובאוניברסיטאות.
שלום רמי, החוג ללימודי ארץ ישראל במכללת אורנים מעניק תואר ראשון B.Ed ותעודת הוראה לביה"ס העל-יסודי. הלימודים בחוג מתמקדים בכלל הקבוצות החברתיות והאתניות שישבו ושיושבות בארץ, בתהליכים ההיסטוריים ובשילוב המאפיינים הגיאוגרפים. הלימודים כוללים הכרה אישית וחוויתית של הארץ על כל מרכיביה הרב תחומיים. הסיורים הלימודיים מהווים חלק בלתי נפרד ממהלך הלימודים. הלימודים בחוג מתנהלים בכיתות לימוד קטנות, הסטודנטים זוכים ליחס אישי מצד צוות מורים בעלי עשרות שנים של ניסיון מוצלח בהשכלה גבוהה ובהכשרת מורים. נשמח לעמוד לרשותך במרכז מידע והרשמה: 1-800-30-10-80 בהצלחה, דליה
בת אל | 23:03  13/02/10
בס"ד הי רמי. אני יודעת שיש תואר ראשון באוניברסיטת בר-אילן - לימודי א"י.
סגור