פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שיר | 21:38  11/02/10
היי, אני בת 30 יש לי תעודת בגרות מלאה ומסיבות אישיות אין באפשרותי ללמוד לתואר, אני מחפשת ללמוד משהו שלא מחייב תואר, מקצוע שאוהב לעסוק בו, אני לא כ"כ יודעת מה בא לי, אשמח לקבל ייעוץ על לימודים שלא מצריכים תואר, שאוכל עם הרשימה למיין מה יותר קורץ לי. תודה.
מנהלת הפורום | 09:46  13/02/10
יש הרבה תחומים כאלה ומבלי להיכירך קצת קשה ליעץ אך הנה רשימה חלקית: הנ"ח, סוכנת נסיעות, תיווך נדל"ן, סייעת בגן ילדים, מזכירות רפואית, שיננות, סיעת לרופא שיניים, מזכירות, עוזר וטרינר, רכיבה טיפולית, כל נושא של ספורט כגון: הדרכת כושר, אירובי וכו'.. מציעה לך לפנות לספרית מקצועות במכון "אדם מילא" להכרות עם תחומים נוספים ופירוט לגבי כל עיסוק שציינתי. בהצלחה
תכווני אותנו קצת, מה את אוהבת לעשות? לאיזה תחומים את יותר נמשכת? יש המון מקצועות שהלימודים שלהם הם לימודי תעודה את רק צריכה לברר עם עצמך איפה את יכולה לראות את עצמך.
סגור