פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
בתאל | 00:09  07/02/10
שלום , אני מתלבטת נורא בין לימודי תעודה של מנהלת חשבונות מדופלמת + חשבת שכר בכירה לעומת תואר במנהל עסקים או כלכלה , מה כדאי? והאם לימודי תעודה גם נחשבים לטובים
אין מה לעשות, תמיד יסתכלו על לימודי תואר בחשיבות גדולה יותר. אני הייתי ממליצה לך, אם את רוצה להיות מנהלת חשבונות ועדיין מתעניינת בלימודי מנהל עסקים - לעשות תואר ראשון במנהל עסקים עם חשבונאות בקריה האקדמית אונו. תשקלי את המטרות שלך ובהתאם את ההחלטה, זה מאוד חשוב. בהצלחה
מנהלת הפורום | 10:03  13/02/10
הי מדובר בשני עיסוקים שונים כך שקשה ליעץ, זה תלוי במה את רואה עצמך עוסקת בעוד מספר שנים. מציעה לך לשוחח עם אנשי מקצוע בתחום חשבות שכר, ועם אנשים שסיימו תארים בכלכלה ומנהל עסקים ועובדים בבנק, כאנליסטים, בשיווק, יועצי השקעות וכלכלנים , ותקבלי תמונה מקיפה על עולם העבודה בכל עיסוק ואז תוכלי לקבל החלטה מושכלת ומבוססת.
סגור