פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דריה | 14:25  04/02/10
שלום, אני עובדת בפנימייה לנוער בסיכון ומאוד רוצה להתקדם בתחום, אבל לא יודעת מה ללמוד. יש מסגרת של תכנית לימודים שיכולה לעזור לי? תודה וכל טוב. דריה
נטע | 14:24  07/02/10
היי, יש לי המלצה בשבילך שיכולה להתאים בדיוק לדרישות שלך.... אני כרגע לומדת חינוך וקידום נוער במכללת בית ברל. מדובר על תחום לימודים שעוסק בהכשרה של אנשי מקצוע לטיפול בנוער בסיכון, זיהוי מצבי סיכון אצל מתבגרים והתערבות. תאכלס, זה תפור עליך בול. אני יודעת משיחה עם בוגרים של תחום זה שהם משתלבים כעובדים חינוכיים-טיפוליים בפנימיות, ביחידות לקידום נוער ברשויות מקומיות. את יכולה ללמוד לתואר זה עם תעודת הוראה כמו בחינוך הפורמאלי או ללא תעודת הוראה ורק עם תעודת עובד חינוך טיפולי. לבחירתך... כסטודנטית בבית ברל אני יודעת שגם במדרשה לאמנות יש תכנית להכשרת מדריכים לאמנות. ממה שאני יודעת, הבוגרים משתלבים במסגרות מגוונות ועבודה עם חולי נפש, אוטיסטים, נגמלים מסמים, נערות במצוקה, אסירים, ועוד. היות ואני לא מכירה את התוכנית במדרשה לעומק אני מציעה לך ליצור איתם קשר .
דריה | 10:56  08/02/10
נטע. המון תודה על התשובה המפורטת. אני אצור קשר עם המדרשה לאמנות. נשמע שיש להם שם תכנית מעניינת שיכולה להתאים לי :-)
מנהלת הפורום | 10:04  13/02/10
קרימינולוגיה, עו"ס, פסיכולוגיה,חינוך כל הנ"ל יובילו לעיסוקים טיפוליים והדרכתיים מתקדמים בתחום. בהצלחה
סגור