פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ילנה | 14:58  09/01/10
שלום! אני לומדת כרגע לתואר ראשון להנדסת תעשיה וניהול בטכניון. התחלתי ללמוד את התואר הזה רק כי הוא נשמע לי כללי ותואר מבוקש והתלבטתי הרבה מה ללמוד ובסוף הלכתי לזה מלית ברירה. מרוב שהלימודים קשים נורא אני נכנסת לדכאון כי אין לי את הכוח להשקיע בשביל משהו שאני לא באמת אוהבת! אני לא יודעת מה לעשות ומה להתחיל ללמוד כי רוב המרצועות שהם טיפה מעניינים אין להם ביקוש כלל וגם זה מבאס ללמוד תואר ואחרי זה אין עבודה. אני לא יודעת מה לעשות. חשבתי לעבוד אולי אבחון תעסוקתי אבל אני לא יודעת גם אם זה יעזור לי. מה אפשר לעשות במצב כזה?
ורה סלינגר | 23:16  11/01/10
וב' עכשיו קצת יותר ברצינות. אם התקבלת לטכניון זה אומר שיש לך ציונים גבוהים ושאת יכולה להתקבל כמעט לכל דבר שתרצי. מה מעניין אותך?? אם את שואלת אותי אני עשיתי איבחון תעסוקתי הוא לא עוזר בכלל סתם שטויות במיץ. אם כבר ללכת לפסיכולוג תעסוקתי ולהתייעץ איתו! (אני לא עשיתי זאת) אבל כל המבדקים התעסוקתיים האלה שחיברו אותם אנשים שבעצמם חסרי תעסוקה לא משקפים דבר וחצי דבר באמת! מי שיחליט בסופו של דבר זו את . המבחן לא יגיד לך מה את אוהבת או מה לא. עובדה שאת נמצאת עכשיו בתחום שמתאים לך אבל לא מעניין אותך.
מנהלת הפורום | 10:08  16/01/10
אני חושבת שיעוץ תעסוקתי מאוד יסייע בשלב בו את נמצאת, כי יש להבין מדוע אינך מוצאת קורלציה בין עניין למעשיות ואיך כן ניתן לעשות זאת.. תהליך כזה יכול לחסוך תסכולים וכסף.. בהצלחה
סגור