פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ראובן קבטנוי | 10:37  09/01/10
שלום! אני מתכוון להירשם ללימודים בטכניון ומעניין אותי תחום הכימיה. הסכם שלי גבוה לכן אוכל להתקבל לרוב הפקולטות. ההתלבטות שלי היא האם ללמוד לתואר בכימיה (שזה 3 שנים,סף קבלה נמוך,שמעתי שקשה למצוא תעסוקה ולמרות זאת מעניין אותי) או ללמוד הנדסה כימית(4 שנים,סף כניסה גבוה יותר,סיכויי למצוא תעסוקה גבוה יותר) או שמה ניתן לשלב שני תארים במקביל.
ורה סלינגר | 23:12  11/01/10
אם כימיה מעניינת אותך אז אין סיבה שהנדסה כימית לא תעניין אותך. בהנדסה כימית יש עבודה ובכימיה אין! מה השאלה פה בכלל? אני במקומך הייתי הולכת על הנדסה כימית בלי לחשוב פעמיים.
מנהלת הפורום | 10:36  16/01/10
אם אתה יכול להתקבל לשני התחומים,אז אולי כדאי לפנות לתחום אותו תוכל ליישם ביתר קלות בעתיד -הנדסת כימיה. לגבי שילוב נראה לי שלא ניתן , אך כדאי לברר זאת בטכניון. בהצלחה
סגור