פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
גימל | 14:07  29/09/09
שלום, היכן ניתן ללמוד באזור מרכז/שרון לימודי תרגום ו/או עריכה? אשמח לקבל גם המלצות למקום.
SOL | 13:47  01/10/09
עצה שלי, בית ברל. לא רק בגלל מיקמו של המוסד שמתאים לאזור שלך. אני לומד כרגע עריכת טקסט שם, ומאוד מסופק מהרמה המקצועית שאליה הגעתי בזכותם (מתחיל שנה שנייה). התוכנית לא קלה ודורשת המון כישורים אך מלמדים אותך ועוברים איתך על הכול, שלב אחר שלב. אתה לא צריך ניסיון כלשהו כדי להתקבל אבל צריך ידע באנגלית / עברית. הסיבה שאני בחרתי ללמוד שם היא המלצה מעורך של אחד העיתונים המרכזיים במדינה. התוכנית מכשירה אותך לעבוד בכל עיתון, מגאזין, הוצאת ספרים ובעצם בכל מקום שיש בו שימוש בטקסט.. כן, גם אתרי אינטרנט. בקשר לתרגום, אני לא לומד תרגום אך לדעתי התוכנית טובה לא פחות. במה אתה יותר מתעניין, תרגום או עריכת טקסט? אולי כך אוכל לעזור לך יותר. בכל אופן צירפתי לך לינק לעריכת טקסט בבית ברל http://www.beitberl.ac.il/academic/society/teuda/aricha_ivrit/Pages/default.aspx
מנהלת הפורום | 16:34  02/10/09
באוניברסיטת בר אילן תרגום נלמד כתואר שני ובבית ברל כקורס מקצועי.
סגור