פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שני | 12:40  29/09/09
אני בת 19 חסרת תעודת בגרות לא יודעת מה ללמד. אתן קצת פרטים:כשוריי החברתיים לא משהו,אני טובה מאד בכתיבה,באנגלית ובהסטוריה. מתמטיקה זו הנקודה הפחות טובה שלי ויש לי רקע בה.חשבונות שלא התחבב על ידי במיוחד. האם ללמד מדעי המחשב,אדריכלות,בדיקות,כלכלה,גרפיקה? מה תמליצו לי ומה יתאים לי יותר מכל?
מנהלת הפורום | 16:38  02/10/09
ההמלצה תהיה שיטחית בהתאם לנתונים המעטים שאני מקבלת. על סמך מה שכתבת מדעי המחשב וכלכלה נ]פסלים בשל הקושי במתמטיקה. לגבי גרפיקה ואדריכלות- אלו תחומים אומנותיים הדורשים יצירתיות ותפיסה צורנית-מרחבית ולא כתבת על כך כלום, כך שאיני יודעת עד כמה את מתאימה. לגבי בדיקות (אני מניחה שהתכוונת לבדיקות תוכנה) אז אם לא אהבת הנ"ח סביר להניח שלא תאהבי גם בדיקות תוכנה. נראה לי שלא כדאי להחליט באופן שיטחי ואני מציעה לך לפנות ליעוץ תעסוקתי בכדי לשקול היטב את כל השיקולים תוך הכרות מעמיקה איתך. היות ומדובר בהחלטה משמעותית.בהצלחה
סגור