פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דנה | 02:06  19/08/09
אני רוצה ללמוד משאבי אנוש לתואר ראשון. הייתי במכללת אריאל והם הסבירו לי שעל מנת ללמוד את התואר הזה צריך לשלב איתו עוד תחומים. רציתי לדעת איך מתייחסים לתואר רב תחומי לעומת תואר עם תחום אחד ספציפי כשיוצאים לשוק העבודה. והאם יש עוד מכללות שאכן מלמדות רק משאבי אנוש או אפילו עם עוד קורס אחד בשביל שיהיה יותר משקל למשאבי אנוש.
מנהלת הפורום | 12:34  19/08/09
באופן כללי בכדי לעסוק בניהול משאבי אנוש יש צורך בתואר שני. לרוב התחום אינו נלמד כתואר ראשון וניתן להשתלב בתחום מדיסיפלינות שונות כגון: פסיכולוגיה, מדעי התנהגות, מנהל עסקים, עו"ס, סוציולוגיה ועוד... לגבי שאלה ראשונה- תלוי באיזה תואר כללי מדובר או באיזה תואר ספציפי מדובר ותלוי לאן מכוונים, קשה לענות באופן ספציפי, שאלי שאלה יותר ממוקדת ואוכל להתיחס בהתאם. משאבי אנוש ניתן לרוב ללמוד כתואר ראשון רק במכללות.
דנה | 17:36  19/08/09
התואר שמדובר הוא תואר רב תחומי שבו נלמדים 4 מקצועות כולל משאבי אנוש ובינהם סוציולוגיה פסיכולוגיה קרימינולוגיה מדעי המדינה וכו' ובינהם אפשר לבחור. ממה שהבנתי מהיועצת באריאל זהו תואר במשאבי אנוש אשר מתמחה גם בנושאים אחרים שציינתי הנ"ל. התואר הזה לא כ"כ מובן לי מבחינת המשקל שלו למציאת עבודה במשאבי אנוש לאחר מכן. כי זה לא שעשיתי ממש תואר בסוציולוגיה או פסיכולוגיה או מדעי המדינה.. זה קצת מכל דבר ובעיקר משאבי אנוש. או שאפשר לקרוא לתואר - תואר במדעי המדינה והרוח. אז השאלה שלי אם עדיף ללמוד אולי רק פסיכו' או רק משפטים או רק משהו אחד מאשר התואר הרב תחומי הזה שלא לפה ולא לפה.
דנה | 17:40  19/08/09
בנוסף אני רוצה לציין שניהול משאבי אנוש מאוד מעניין אותי. אז אולי השאלה היא אם עדיף ללמוד משהו אחר לתואר ראשון ולתואר שני להתמקד בניהול משאבי אנוש ע"מ לעסוק בזה.. אם כן אז מה את מציעה ללמוד לתואר ראשון שיכול להשתלב עם תואר שני במשאבי אנוש?
סגור