פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יסמין | 10:51  18/08/09
שלום אני תלמידת תיכון שעולה לכתה יב' ואני מעוניינת בלימודי רפואה. בשנה האחרונה שנותרה לי אני נחושה להגיע לממוצע בגרויות גבוה ככל האפשר וכך גם פסיכומטרי. לפי התחזיות אני אגיע לממוצע בגרות של כ104 ולכן אצטרך פסיכומטרי 720-760 ויותר. שאלתי היא : אני יודעת שהמוסדות כן מחכים לציוני הפסיכומטרי שהמועד האחרון לגשת למבחן הוא אפריל 2010(במידה ואני רוצה להתחילללמוד כבר בחורף 2010) אך מכיוון שאני עושה בגרויות קיץ האם המוסדות יסכימו לחכות לתעודתהבגרות ויעבירו אותי מבחנים כדי לבדוק למשל את הידע בתחום מתמטיקה אנגלית ופיזיקה? או שאם יסרבו לחכות לתעודת הבגרות ואני במילא אצטרך לחכות אז עדיף שאשקיע רק בבגרויות ולאחר שאסיים את כיתה יב' אתמקד בפסיכומטרי ואנסה להתקבל ללימודים לחורף 2011? תודה מראש למשיבים
סגור