פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לילך | 11:49  27/07/09
היי , יש לי התלבטויות אני ישמח לעזרה... אנ מאד מאד אוהבת את התחום הטיפולי אפשר להגיד בוודאות שזהו יעודי ,חלומי .. בעיקרון רוצה להתקבל לפיזיותרפיה \ריפוי בעיסוק אך אין לי ציונים מספקים . צריכה להשלים בגרות מ88 ל 95 , פסיכו' מ590 ל600-630 , השאלה האם אפשר לעשות זאת בשנה? לפי מה שבדקתי עד עכשיו זה אפשרי בשנתיים כי ההרשמה למכללות מסתיימת ביולי ואני יצטרך לעשות בגרות קיץ כדי לשפר ל95. השאלה - האם זה כדאי ? , במקביל , נשרמתי ללימודי חינוך מיוחד והוראה , אך איני סגורה על התואר הזה , לא חושבת שאני יאהב לנהל כיתות , אני יותר רוצה לטפל ... רפואה משלימה ? - אינו תואר , רוצה תואר לפני ... כל עצה תתקבל בברכה ... , בנוסף ,לימודי סיעוד איני רוצה תודה רבה ויום טוב!!
מנהלת הפורום | 20:59  28/07/09
האם ניסית להתקבל למכללות בהן יש לימודי ריפוי בעיסוק? לא מציעה לך לותר כל כך מהר, נסי לעשות המקסימום בכדי להתקבל היות ואת משוכנעת שאת רוצה לטפל.. ואם לא יצליח פני לתחומי טיפול אחרים כגון: עו"ס, פסיכולוגיה, או לימודי חינוך כללים והמשך לתרפיה. בהצלחה
לילך | 17:00  03/08/09
היי , תודה על התגובות , פניתי למכללת אונו חסרים לי 13 נקודות בלבד בפסיכיומטרי , הבעיה היא שכבר פספסתי את השנה , ז"א שרק שנה הבאה אוכל להתקבל , ההתלבטות היא האם לפספס את השנה או ללכת על הכיוון של תואר בחינוך מיוחד . ? (שאני לא סגורה לגביו...) תודה.
אורנית | 00:23  29/07/09
תנסי את הקריה האקדמית אונו, זה עונה על הדרישות שלך ובכלל, יספק לך מקום איכותי מאוד ללימודים. מוזמנת להכנס לאתר על מנת להתרשם מהחוג לריפוי בעיסוק www.ono.ac.il בהצלחה
סגור