פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דיקלה | 14:19  27/07/09
שלום לכם, חבר שלי מעוניין להתחיל ללמוד, הוא לא יודע בדיוק אבל מה, הוא ביקש שאבדוק לו איזה תחום הכי הולך היום? שבטוח אחרי זה יהיה לו שימוש בתואר ושהתואר יתפוס טוב כמו שאומרים, מעניין אותו: מנהל עסקים, שיווק, תעשיה וניהול, כלכלה ובנקאות. אשמח לשמוע אם יש עוד תחומים וכמובן איזה תחום מביניהם הולך הכי חזק והכי רצוי ללמוד? תודה.
מנהלת הפורום | 20:57  28/07/09
לא ניתן ליעץ רק על פי הביקוש בשוק שכן ההשתלבות בשוק העבודה מותנית במשתנים רבים אחרים כגון: משאבים אישיים, יכולת לקדם עצמך בשוק העבודה ועוד. כל התחומים שציינת מבוקשים, אך יש עוד המון אחרים מבוקשים כגון: רפואה, סיעוד, הוראה , פסיכולוגיה ועוד. לכן מציעה לחברך לפנות ליעוץ תעסוקתי בכדי לבחור באופן מושכל ועל בסיס נתונים, מאפינים וכישורים. ולא רק על בסיס תנאי השוק המשתנים לעיתים תכופות..
סגור