פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הודיה הראל | 16:53  28/06/09
שבוע טוב לכולם, שמי הודיה, אני שוקלת להתחיל השנה ללמוד משפטים, העניין היחידי הוא שאני מגיעה ממשפחה דתית, והייתי רוצה ללמוד במקום שמתאים עצמו לחיים של האוכלוסייה הדתית. מאוד חשוב לי ההתחשבות באורך החיים, וההתאמה בתואר. אשמח אם מישהו יכוון אותי, תודה רבה.
מנהלת הפורום | 07:26  01/07/09
בר אילן, הקריה האקדמית באור יהודה (שייך לקריה האקדמית קרית אונו, הלימודים שם מתקיימים בהפרדה בין בנים לבנות.כמו כן, ישנן מכללות חרדיות שלגביהן תוכלי לקבל מידע בספרית מקצועות ממוחשבת במכון "אדם מילא" על סניפיו השונים. בהצלחה
חיה | 19:49  04/07/09
רציתי רק לפרט את התשובה של מנהלת הפורום בנוגע לקריה האקדמית אונו. הקריה האקדמית אונו פתחה קמפוס חרדי, עם מעל 1500 סטודנטים, בתוכנית שמתאימה לאורח חיים דתי. תוכלי להכנס לאתר של הקריה האקדמית אונו לקרוא על זה מעט יותר, אני בטוחה שתמצאי עניין. שבוע טוב ובהצלחה! חיה
סגור