פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום ! רציתי לשמוע עוד על תואר שני במנהל עסקים (בעברית, בהתמחות בהתנהגות ארגונית) אל מול תואר בלימודי הארגון במחלקה לסוציולוגיה... האם מנהל עסקים בהכרח מכוון לניהול תרתי משמע? האם לא ניתן לעסוק בתחום ללא ניהול ישיר של עובדים? והאם יש משמעות לציונים שיושגו במהלך התואר? אני מאוד סובלת בלימודי מנהל עסקים (מספרים וכו'..) ומעדפיה להימנע, העניין שהבנתי שתואר של לימודי הארגון במחלקה ל סציולוגיה נחשב הרבה פחות...אודה לעזרתכם!
מנהלת הפורום | 07:30  01/07/09
לא ברורה לי המטרה שלך בלימודים אלה, כלומר מה היעד ? לאיזה מקצוע את חותרת ולכן קשה לי להצביע על הסמלול הרצוי. " נחשב" זה עניין סוביקטיבי וגם מותאם לישום בהמשך. אם את חושבת לעסוק במשאבי אנוש, הדרכה וגיוס, אז לימודים במחלקה סוציולוגיה מספיקים, אם השאיפה בעתיד להיות מנהלת השיווק של חברה גדולה, אזי תואר במנהל עסקים יהיה הכרחי.
מתלבטת | 17:31  08/07/09
זו באמת שאלה טובה :) תוכלי להרחיב מעט על תחום הישווק? זה נשמע לי תחום שיכול להיות מעניין ויצירתי, מצד שני אולי "סתם" יש לי תמונה בראש והעבודה גם יכולה להיות שבלונית...העניין הוא שהבנתי שגם אם אתרכז רק בלימודי משאבי אנוש- עדיין התואר של מנהל עסקים , איך להגיד..."חזק" יותר בשוק. אין לי ציפיות להיות מנהלת שחולשת על הרבה עובדים אך אני רוצה, במחיר נפשי וכלכלי עד גבול מסויים, שתהיה לי תעודה יחסית טובה ביד. שאני מספרת לאנשים על התעודה של סוציולוגיה רובם פוטרים אותי מייד במשפט "זה לא שווה כלום" או בסגנון הזה...
סגור