פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רונן | 16:13  14/05/09
שלום רב, שמי רונן ואני מתלבט ומתחבט מאוד בשאלת עיסוקי בעתיד. אני בן 23 ולאחר שטיילתי בעולם ועבדתי בכל מיני עבודות מזדמנות החלטתי שמספיק והגיע הזמן להירשם ללימודים. מה שחשבתי זה לנסות לשלב את התחביבים שלי שזה ציור ורישום, פיסול ובגדול כל מה שקשור לעבודה בידיים ולאמנות בכלל. השאלה שלי היא מה אפשר לעשות רק עם אמנות? אולי אם מישהו יודע אם יש אפשרות לשלב עם אמנות גם הוראה ככה שיהיה לי מקצוע ולא משהו כללי כזה. אשמח לכל פיסת מידע, רונן
מנהלת הפורום | 20:42  17/05/09
אתה יכול לפנות לתחומי האומנות ה"פרקטים" כגון: לימודי אדריכלות, עיצוב תעשיתי, עיצוב פנים או צילום. יש גם לימודי הוראת אומנות במכללות וגם לימודי הדרכת אומנות. חפש באתר זה בחיפוש לימודים.
היי רונן יש כזה שילוב באוניברסיטת חיפה- אומנות עם הוראה העניין הוא כזה אתה לומד שנתיים אומנות ובשנה השלישית נכנס למסלול תעודת הוראה לימודי תעודת הוראה: http://www.edu.haifa.ac.il/learn/page.php?id=175#two בהצלחה :)
סגור