פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דן | 19:13  15/05/09
שלום. אני לא בטוח האם כלכלה מתאים לי. אומרים שצריך שיהיה לך יכולת אנליטית גבוהה. אין לי מושג האם יש לי יכולת כזו. בפסיכומטרי קיבלתי 122 בכמותי. האם זה מספיק? חוץ מזה- אני מתעניין במשפטים ורציתי לדעת האם בימים אלו יש עבודה בתחום ומה יהיה בעתיד? (אגב- אני מחפש מקצוע שאני יאהב, פחות חשוב לי הכסף. אני יודע מניסיון שאני טוב בביטוי ושכנוע). אודה לכם את תכוונו אותי
מנהלת הפורום | 20:40  17/05/09
הכוונה- האם יש לך גישה מתמטית ויכולת הפשטה? הסתכל בחומר הלימוד בכלכלה , זה יכול לתת לך מושג מה נלמד בכלכלה. אני כמובן לא יכולה לנבא מגמות בשוק התעסוקתי והכל משתנה כל הזמן כך שרצוי לבחור עפ"י העדפות אישיות, עניין וכישורים ולא לפי שוק העבודה.
דן | 13:28  18/05/09
האם יש איזשהו מדד על פיו אוכל לדעת האם הרמה האנליטית שלי גבוהה כדי להבין כלכלה. אולי הציון בפסיכומטרי או בבגרות????
איציק | 12:08  20/05/09
הי לימודי כלכלה אכן דורשים יכולת אנליטית גבוהה בגלל המודלים הכלכליים הנלמדים בתואר ובגלל הניתוחים הפיננסיים. משפטים הוא תחום אחר לחלוטין הדורש יכולת אחרות [ואהבה למקצוע :-)] אשמח לענות על כל שאלה. תוכל להיכנס דרך הלינק הבא. http://media.colman.ac.il/mentorProgram09/student.asp?id=13
סגור