פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יפעת | 22:41  10/05/09
1 חשבתי ללמוד תואר ראשון בניהול משאבי אנוש ותקשורת - אבל אני רוצה שלימודי התקשורת יהיו גם מעשיים (כמו בספיר, אריאל וכו'), מצד שני, שהמשאבי אנוש ייחשב גם כחלק מהתואר. זה אפשרי..? ואיפה? האם תקשורת שכולל גם מעשי יש רק במכללות? 2 האם אפשר מניהול משאבי אנוש ללמוד תואר שני יעוץ ארגוני, או שזה רק מפסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות וכאלה? 3 אם אני מסיימת תואר ראשון במכללה ורוצה להתקבל לתואר שני באוניברסיטה, אמורה להיות לי בעיה כלשהי?
אני לומדת שילוב של משאבי אנוש ותקשורת באוניברסיטת חיפה. אמנם התקשורת היא לא מסלול מאוד מעשי, אבל יחסית לשאר האוניברסיטאות (שאגב, רק באוניברסיטה מצאתי מסלול של שני המקצועות האלו יחד) הפן המעשי מודגש יותר. בקשר למכללות, אמנם מעשיות יותר, אבל אני מניחה שכשתבואי להרשם לתואר שני יהיה מרשים יותר אם באת עם תואר ראשון מאוניברסטיה. מקווה שעזרתי, בהצלחה.
מנהלת הפורום | 09:27  28/05/09
רק במכללות משאבי אנוש נלמד כתואר נפרד תוכלי לשלב לימודי תקשורת ומשאבי אנוש במכללה למנהל. תואר שני ביעוץ ארגוני נלמד בחלק מהמוסדות בחוג למנהל עסקים כך שניתן להתקבל מתקשורת ומשאבי אנוש. לגבי שאלתך השלישית- תלוי היכן למדת (כלומר באיזו מכללה) ומה הציון?
סגור