פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יוסי | 22:16  10/05/09
אני עוד מעט בן 24, מתלבט מה ללמוד, חשבתי על ראיית חשבון אך דיברתי עם מס' אנשים שעוסקים בתחום והם אמרו לי לא להתקרב לזה מכיוון שזה די משעמם. חשבתי גם על עבודה סוציאלית כי זה נראה לי מאוד מעניין אך הבנתי שהשכר ממש מזערי. ועכשיו אני מתלבט אם ללמוד כלכלה וניהול או האם ללכת להנדסת תוכנה או הנדסת מערכות מידע, אין לי מושג מה אני רוצה, ואני לא רוצה להתחיל סתם ואחר כך להתבאס על עצמי. מה שבטוח זה שאני כבר מזדקןןןןן. והשאלה הקריטית באמת זה איפה ללמוד? האם כדאי להעתיק מגורים רק בגלל מכללה שנחשבת טובה בהנדסה בלי שיש מספיק כסף לתואר? או שכדאי ללמוד במכללה פחות נחשבת בהנדסה אבל עם סיכוי סביר לא להיתקע ללא כסף ולחיות בקו העוני. האם מישהו יכוללללל לענות לי על הסרט הזהה???
H.I.T | 13:45  11/05/09
מה המקצוע שמעניין אותך ביותר, ללא שום שיקול נלווה ? (מיקום/אפשרויות העסקה, רווח וכו') האם אתה יודע?
אני כבר הגעתי לגיל 24 ועדיין אני מתלבטת מה ללמוד ומאוד חשוב לי להתחיל בשנה הקרובה אחרת לא נראה לי שזה יקרה וכל העניין של ההתלבטות מכניס אותך יותר לבאסה אם אכן תעשה את הצעד הנכון אם לאו, קיצור סיפור - אני עדיין לא סגורה :(
יוסי | 21:55  12/05/09
עבודה סוציאלית מעניין אותי וגם ראיית חשבון, אבל בעו"ס אין פרנסה מי יודע מה אח"כ וראיית חשבון דיי ישעמם אחרי זמן קצר. וכן, גם אני עוד מעט בן 24 ואין לי מושג מה אני עושה. יש לציין שאני עובד בעבודה שמאוד כיף לי בה ומאוד נוחה לי אך אפשרויות הקידום שם מועטות וכמעט בלתי אפשריות ללא תואר.
מנהלת הפורום | 09:30  28/05/09
הי יוסי ראה תשובתי למיכל מעמוד הראשון...
סגור