פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתלבטת | 16:59  04/05/09
אני מאוד ריאלית-אז חשבתי ללכת ללמוד כלכלה. העניין הוא שאני דיי בישנית כך ששיווק ומכירות ממש לא מתאימים לי,אני מעדיפה עבודה משרדית... אילו עוד אפשרויות תעסוקה פתוחות לבוגרי כלכלה?
מנהלת הפורום | 11:08  09/05/09
תחומים של ניתוח השוק כגון: אנליסט, פלנר,מחקרי שוק, כלכלן בבנק . למידע נוסף מציעה לך לפנות לספרית המקצועות של מכון "אדם מילא", שם תוכלי לקבל מידע יותר מקיף.
שיווק אומנם היום תופס המון תאוצה בשוק וצריך אותו להמון תפקידים ועל מנת להתקדם . אבל כמו שענו לך קודם זה חלק שהוא לא כל כך גדול ואפילו דיי שולי הן בלימודי הכלכלה והן בעבודות המוצעות לך בשוק. כסטודנטית לכלכלה אני מאוד ממליצה על המקצוע , במיוחד אם את אומרת שאת מאוד ראלית זה יעזור לך מאוד לכל שאלה נוספת את יכולה לפנות
סגור