פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שואל | 17:59  04/05/09
אני מאוד טוב במתמטיקה ולכן חשבתי על 2 כיוונים מאוד שונים-האחד זה הוראת מתמטיקה בתיכונים והתחום השני שאני מאוד מתעניין בו הוא כלכלה. האם ניתן לשלב אותם איכשהו-למשל תואר בכלכלה ותעודת הוראה במתמטיקה? חשוב לי לציין שכלכלה אני מעוניין ללמוד באוניברסיטה, לגבי חינוך-הבנתי שלמכללות יש יתרון... אז איך ניתן לשלב ביניהם?
לימור | 11:10  06/05/09
אתה יכול לעשות תואר בכלכלה ואחר כך להשלים תעודת הוראה במכללות. אני ממש ממליצה על מכללת לוינסקי. יש שם יחס מאוד טוב לסטודנטים.
שמי | 22:39  05/07/09
אני חושב על לימודי ניהול עסקים ומתלבט לגבי חשיבות תואר שני , האם יש טעם לעשות רק תואר ראשון היום ?
אוניברסיטת חיפה מציעה שתי אופציות לשילוב לימודי כלכלה והוראת מתמטיקה. האופציה הראשונה היא תואר דו חוגי בכלכלה והוראת מתמטיקה בחוג למדעים והוראתם. במסגרת אופציה זו תתבקש להשלים קורסים מתחום המתמטיקה. האופציה השנייה היא תואר דו חוגי בכלכלה ומתמטיקה, כשבשנת הלימודים השלישית תוכל ללמוד לקבלת תעודת הוראה בחוג לחינוך או בפקולטה למדעים והוראתם. גם במסגרת אופציה זו תתבקש לבצע השלמות קורסים, פחות בתחום המתמטיקה ויותר בתחום ההוראה והחינוך. לפרטים נוספים תוכל לפנות לטלפון: 04-8243086 החוג ללמידה, הוראה והדרכה או לטלפון: 04-8249356 החוג לחינוך מתמטי. בהצלחה בבחירת הכיוון, מקווה שעזרתי.
מנהלת הפורום | 11:05  09/05/09
תוכל ללמוד כלכלה ומתמטיקה באוניברסיטה ואח"כ להשלים לתעודת הוראה גם באוניברסיטה.
סגור