פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רחלי | 13:48  28/03/09
שלום, אני חדשה פה וזקוקה לעזרתך. אני מתלבטת כרגע מה ללמוד ומעוניינת כבר השנה להתחיל בלימודים. מאז ומתמיד רציתי ללמוד פסיכולוגיה כי אני מאוד אוהבת להקשיב, לייעץ ולעזור לאנשים אולם התחרטתי כיוון שאני עובדת כבר שנתיים בעבודה שדורשת המון כוח נפשי והקשבה לאנשים בעלי נכויות שונות והבנתי שזו לא עבודה שאני רוצה לעבוד בה כל החיים. במהלך חיפושיי ללימודים התחלתי להתעניין בניהול ושיווק שנראה לי מעניין אבל לא בטוחה שזה בשבילי, אני מתלבטת כיוון שאני לא ממש חזקה במתמטיקה (עשיתי 3 יחידות) ובפסיכומטרי קיבלתי ציון 98 בכמותית. השאלה היא האם כדאי לי ללכת ללמוד משהו שהוא קצת יותר עיוני ואני גם לא ממש בטוחה במה עוסקים בזה בשוק העבודה למרות שקראתי דיי הרבה(אך עם אפשרויות קידום ומשכורת גבוהה בדר"כ) או משהו יותר אומנותי (אבל אין ערובה להצלחה ולביטחון כיוון שצריך שיהיה "שם" והמון ניסיון ויצירתיות) אני מצטערת שרשמתי הרבה אבל אני ממש אשמח לשמוע את דעתך, תודה רבה מראש...
holy | 18:30  28/03/09
אני מתכנן לקחת כלכלה אם מקצוע הומני כמו למשל מדעי המדינה, האם זה יכול לפגוע לי אחר כך בתעסוקה, לפי מעבר על הודעות בפורום זה לא ניראה כאילו זה קריטי לשלב גם מנהל, אבל בכל זאת רציתי לדעת מה הם החסרונות במהלך כזה? מושך אותי מאוד תפקיד של אנליסט, הבנתי שבעצם התפקיד הוא חקירת שווקים ותכנון אסטרטגי... מה שמפחיד אותי בכלכלה הוא המעבר בין האקדמיה לעולם העבודה, בשונה למשל מהנדסה שנותנת לתלמיד כלים שמאפשרים להשתלב ישירות בשוק, הבנתי שבוגרי כלכלה עובדים בהתחלה בעבודות יותר כלליות... איזה כלים בעצם נותן תואר בכלכלה העוזרים להשתלב בשוק?
מנהלת הפורום | 19:13  31/03/09
אם אתה רוצה להיות אנליסט חשוב שתלמד כלכלה כרקע נכון. תואר בכלכלה הוא השלב הראשון בהשתלבות בתחומים שציינתי בתשובתי הקודמת בפורום כשנשאלתי מה ניתן לעשות עם תואר בכלכלה או מנהל עסקים.
זה ממש חשוב... תודה.
מנהלת הפורום | 16:07  31/03/09
הי רחלי חושבת שאם את מתקשה מאוד במתמטיקה ואין גישה ריאלית אז תתקשי בלימודים ובמילא תעזבי או שפשוט תסבלי במידה ואין כישורים טבעיים או לפחות ממוצעים. אני בעד לבחור תחום שבו יש עניין כי שם תהיה התמדה וגם הצלחה... לא פרקטי לבחור תחום בו לא תתמידי ותעזבי מחמת הקושי. בהצלחה
רחלי | 09:46  02/04/09
תודה, אבל העניין הוא שחברה שלי וחבר שלי לומדים מנהל עסקים וכלכלה והם עשו 3 יחידות מתמטיקה ואומרים שזה לא ממש קשה ושאני יכולה להצליח כי זה לא ממש מתמטיקה, האם זה נכון או שעדיין ייתכן שיהיה לי בזה קושי?
ערן | 20:05  05/05/09
שלום רחלי! אני סיימתי תואר ראשון בכלכלה והמתמטיקה היא לא ברמה גבוהה בכלל. אני אומנם ריאלי יותר וממש לא הומני, אבל זה לא אומר כלום. מה שכן צריך להיות נוכח בשיעורים ולתרגל כמו בכל דבר את יודעת, אין חיים קלים. מקווה שעזרתי בהצלחה, ערן
אורנה כץ | 14:31  25/05/09
הכשרת מאמני תזונה דיאטה אם כבר מדברים על דיאטה, אני רוצה להמליץ על אתר מעניין לגולשים כאן. האתר מציע תפריטי דיאטה להורדה, חינם! שם האתר dietsmile.co.il כנסו ותהנו. (-:
סגור