פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מירית | 05:37  28/03/09
שלום , בקרוב אני מסיימת תואר ראשון בפסיכולוגיה , באוניברסיטה הפתוחה (בציון של 93) , רציתי לדעת ראשית אלו תארים שניים אני יכולה להמשיך עם תואר בפסיכולוגיה מלבד פסיכולוגיה , אפשרי גם בתחום החינוך . כמו כן , צריך פסיכומטרי בכדי להמשיך לתואר שני ? למדתי באוניברסיטה הפתוחה כדי להמנע מזה... תודה
מור | 14:00  29/03/09
היי, אני חושב שתחום החינוך הוא אופציה טובה מאוד בימינו ובמצב השוק הנוכחי. בניגוד לרוב המקצועות, בחינוך יש ביקוש רב וישנה דרישה למורים בעלי תארים. אם את רוצה לעשות תואר שני בתחום שקשור לחינוך תוכלי לעשות את זה אבל תצרכי להשלים תעודת הוראה(פסיכומטרי לא צריך לתואר שני). אני סטודנט לתואר שני בייעוץ חינוכי בבית ברל, אני יודע שבשביל ייעוץ חינוכי למשל צריך גם ניסיון בהוראה של 3 שנים, אבל אני מכיר אופציה אחרת שאולי כן תתאים לך. כבוגרת פסיכולוגיה, תוכלי לעשות כאן תואר שני בליקויי למידה, זהו תואר חדש שמוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה והוא נפתח שנה הבאה. אני גם בעל תואר ראשון פסיכולוגיה ולאחר שלא מצאתי כל כך מה לעשות איתו החלטתי לעבור לתחום החינוך ועשיתי כאן בבית ברל את תעודת ההוראה, לקח בערך שנה וחצי כולל הסטאג' ואני יכול להמליץ לך בחום על המקום. תבדקי את התואר והפרטים עליו באתר של בית ברל. אני מציע שתתקשרי אליהם וכך תוכלי לשאול כל מה שאת רוצה לגבי התואר, אני חושב שהוא יכול לעניין אותך.
מנהלת הפורום | 19:16  31/03/09
השאלה היא במה את רוצה לעסוק ובהתאם לכך תהיה התשובה מה ללמוד. ניתן ללמוד הרבה תחומים כגון: לימודי עבודה, יעוץ ארגוני, סוציולוגיה ארגונית, תרפיה באומנויות, הנחיית קבוצות ועוד....
סגור