פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עומר | 12:10  22/03/09
אני שוקל ברצינות ללמוד ספרות עברית באקדמיה כנראה בבאר שבע. מגיל צעיר הייתי תולעת ספרים לא קטנה והעניין שלי גבר עם הזמן. כששמעתי שעמוס עוז ואשכול נבו מלמדים בבאר שבע אז גברה בי התשוקה ללמוד שם. עם זאת אני חושש באשר למה יקרה עם סיום התואר. האופציות היחידות שיש לי במסלול הזה הן להיות מורה לספרות או להמשיך באקדמיה. האם יש בכלל ביקוש למורים לספרות? אייך בודקים דבר כזה?
אילון | 12:25  23/03/09
אם אתה בבן גוריון אני ממליץ לך להמשיך למסלולים המחקריים. לבן גוריון יש תקציבי מחקר גבוהים, ספרייה עשירה כמו שאתה כבר יודע ומרצים מעולים ששמחים ללוות את התהליך.
מנהלת הפורום | 15:09  24/03/09
התקשרי למשרד החינוך ובדקי האם יש ביקוש למורים לספרות. בנוסף תוכלי גם לעסוק במחקר, להמשיך לימודים מתקדמים ולהרצות באוניברסיטאות או בחוגים שונים במסגרת של פנאי והאוני הפתוחה.
מנהלת הפורום | 15:10  24/03/09
תמיד תוכלי גם לקחת את לימודיך לכיוון של כתיבה ועיתונאות או להתיחס לתואר זה כתואר כללי המוביל לעיסוקים בתחומים מגוונים ולאוו דווקא באופן ישר.
סגור