פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום יש לי תואר באופטומטריה(+מדעים מדוייקים) ורציתי לעשות הסבה לתחום החינוך מיוחד מה עליי לעשות?כמה זמן זה לוקח" איפה מומלץ האם יש גם מכללות לדתיות ישנה אפשרות רק ללימודי תעודת הוראה שלוקח שנה או שאני חייבת תואר שלם של ארבע שנים?
יעל | 09:18  22/03/09
הי, במכללת לוינסקי יש אפשרות למי שיש תואר,לעשות הסבה להוראה ולקבל תעודת הוראה בחינוך מיוחד (או תעודות הוראה אחרות) תוך שנה וחצי בערך. אני סיימתי שנה שעברה הסבה להוראה בלוינסקי והייתי מאוד מרוצה.
נופר | 14:50  22/03/09
היי... מאיפה את בארץ? את יכולה ללמוד בתוכנית הסבת אקדמאים להוראה בבית ברל ואז לא תצטרכי ללמוד 4 שנים לתואר. הסיבה לכך היא שיש לך כבר תואר ראשון ומה שאת צריכה לעשות זה להוציא תעודת הוראה. משך זמן הלימודים תלוי במה למדת בתואר הראשון ומה את רוצה ללמד בבית ספר ובהתאם לכך תוכלי לקבל כאן קרדיט על דברים שלמדת ומשך זמן הלימודים יהיה בערך שנה וחצי. יש יתרון בהוצאת תעודת ההוראה בבית ברל ובמכללות המתמחות בחינוך כי פה את מקבלת ניסיון מעשי בשטח, דבר שיעזור לך להיות מורה טובה יותר ולהשתלב בקלות יותר בתחום.
מנהלת הפורום | 15:11  24/03/09
תצטרכי ללמוד מהתחלה היות ואין קשר בין שני תחומי הלימוד. לגבי מקומות לימוד, כנסי באתר זה לחיפוש לימודים ובדקי מוסדות לימוד. בהצלחה
סגור