פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מחר יש יום פתוח במיכללת כינרת ואני מתה ללכת כבר המון זמן אני בודקת נתונים על המיכללה בכוונה ללמוד שם פסיכולוגיה אבל דווקא מחר ביום הפתוח שלהם אמוןר להיות יום סוער במיוחד עם גשם ואני ממש לא חובבת מיטריות בקיצר אני לא יודעת מה לעשות ללכת או לא ..........אוף
אני לא מאמין שקצת גשם יהרוס לך את האפשרות ללמוד דברים חדשים על המיכללה שמוצאת חן בעינייך ובנוגע לכך רציתי להביא 2 עובדות א. את לא עשויה מסוכר ב. אם החזאים שלנו יטעו לגבי הסערה זאת לא תהיה הפעם הראשונה (-: בקיצור אני ממליץ לך להתעלות על עצמך וללכת להחכים.
אילנה | 08:51  21/02/09
ממש לא בא לי ללמוד במזג האוויר של הצפון, חברים שלי שלומדים שם הזהירו אותי. כנראה שאלך למכללה האקדמית נתניה במקום זה, עדיין קרוב לבית אבל בלי סופות מקפיאות D:
מנהלת הפורום | 21:10  25/02/09
הי הלנה גם אם לא תלכי ליום הפתוח תוכלי להגיע למכללה ביום אחר ולבקש לשוחח עם היועצת הימודית של החוג ולקבל את ל המידע המבוקש לך.
סגור