פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני סטודנט שנה ג' למשפטים תואר ראשון. אני מתלבט כיצד להמשיך את דרכי: האופציה האחת, לסיים את התואר, לעשות סטאג', לאחר מכן מבחני לשכה ולראות מה יקרה לאחר מכן באם אני ארצה להתמקצע כעו"ד. הבעיה היא שאני לא ממש רוצה להתמקצע כעו"ד. ולכן קיימת גם האופציה השנייה: להרחיב את הידע בלימוד של תואר נוסף, הבעיה שאינני יודע במה אני יכול להרחיב את התחום בכדי שיהיה קשר כלשהו שיעזור לי גם במקצוע לאחר סיום התואר השני. מה הם האופציות הריאליות העומדות בפניי לדעתכם, ובאילו תחומים אני יכול להשתלב? יצויין כי אינני יוצא צבא ולכן נראה לי שהמשרות הציבוריות פחות ריאליות עבורי. תגובתכם............ תודה, דודי
ארז | 14:50  22/02/09
גמור את התואר והסטאז', יש לך כבר משהו ביד. על זה תוסיף תואר שני בניהול טכנולוגיות או טכנולוגיות למערכות למידה ואתה מסודר.. תחום מאוד חדשני ודינמי ולא צריך ידע פיננסי, מתמטיקה וכאלה. בהצלחה. אני לומד ב H.I.T חולון ומרוצה.
מנהלת הפורום | 21:05  25/02/09
לדעי בכל מקרה רצוי לסיים תואר במשפטים אפילו ללא הרשיון היות והנו שימושי ופרקטי לעיסוקים שונים המצריכם רקע משפטי למשל בעולם העיסקי. תוכלללמוד תואר שני במנהל עסקים או לשלב לימדי חשבונאות אם מעניין. קשה ליעץ לגבי כיוון ספציפי מבלי להכירך לעומק. אם תשובותי אינן מספקות אותך מציעה לך לפנות ליעוץ יותר מעמיק ולא לפתור את הסוגיה באינטרנט.
סגור