פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירז לוי | 19:58  16/02/09
היי שמי לירז בת 25, סיימתי תואר ראשון במדעי המדינה וניהול משאבי אנוש, אני כבר חצי שנה מחפשת עבודה ואין בתחום שלי הצעות. ברצוני להמשיך לתואר שני, והתחומים שמענינים אותי הם מנהל ציבורי, ביטחון המדינהומשאבי אנוש, הייתי רוצה להשתלב בעתיד באירגון ממשלתי- משרד הביטחון או משרד החוץ, אלו מקומות שעבדתי בהם בתור בצבא ובתור סטודנטית. השאלה שלי האם כדאי לי להמשיך בתחומים הנ"ל? יש הצעות עבודה בשוק? או לשנות את התחום לכיוון אחר? חשוב לי ללמוד משהו שבסיום הלימודים אני אתקבל לעבודה טובה. אשמח לקבל תשובה מהירה, בברכה לירז.
מנהלת הפורום | 15:52  18/02/09
הי לירז כידוע אין תעודת ביטוח בשום תחום ושום דבר אינו מובטח גם כאשר יש תארים, נסי להין מדוע לא הצלחת להתברג בשוק העבודה והאם תואר שני זה באמת מה שחסר ונדרש כמו כן, נסי להשתלב כבר עכשיו במשרד ממשלתי אפילו בתפקיד קטן ובמקביל שקלי לימודי תואר שני.
סגור