פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ורד קפלן | 23:11  16/02/09
שלום מעונינת לחזור לארץ ( נמצאת כ 8 שנים בארה"ב) ולהתחיל ללמוד כנראה לכיווםן ניהול או כלכלה . אין לי בגרות . מה המסלול שאני צריכה לעשות ( בגרות , פסיכומטרי?) מה הדרך הכי יעילה . האם יש זכויות נוספות כתושב חוזר ?
איתמר | 05:37  17/02/09
את נושא הבגרות והפסיכומטרי אני לא מכיר אבל יצא לי לברר לא מזמן בדיוק על שני התחומים שרצית. בסוף בחרתי במכללה האקדמית נתניה ואני הולך לפגישה שם השבוע לשמוע עוד. התלבטתי בעצמי בין הלימודי מנהל שלהם, שהבנתי שהכי טובים כדי להשתלב בעסקים אח"כ ובין בנקאות ושוק ההון שלמיטב ידיעתי זה המקום היחיד ללמוד את זה אצלנו. בשני התחומים מלמדים שם כל כך הרבה מומחים מפורסמים שממש קשה לבחור. אני אדע יותר אחרי הפגישה, ובכל מקרה אשמח לשמוע במה בחרת.
רונית | 12:26  17/02/09
ממילצה בחום על המכללה האקדמית כנרת יש להם מסלול לימודים מיוחד לגיל שלנו בדקי כאן - בהצלחה
מנהלת הפורום | 15:48  18/02/09
הי ורד כתושבת חוזרת את זכאית ליעוץ מקצועי וכן ללימודים דרך משרד הקליטה. פני למשרד קליטה לברר זכויותיך. דרך היעוץ תוכלי לברר מה המסלול שאת צריכה לעשות. בהצלחה
סגור