פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הילה | 13:13  12/02/09
שאלתי האם באוניברסיטה פתוחה מקבלים תעודת הוראה ותואר ראשון בחינוך? והאם רואים את זה בעין פחות יפה מאשר אם קיבלתי את התעודות בבית ספר בעל שם למשל "לוינסקי"? אשמח לתשובה מהירה.. זה דחוף... (:
מנהלת הפורום | 18:39  14/02/09
בפתוחה לא ניתן לעשות תעודת הוראה ככל הידוע לי.לדעתי עדיף ללמוד במכללה לחינוך כגון: לוינסקי, סמינר קיבוצים, בית ברל....או תואר ראשון בפתוחה ואח"כ תעודת הוראה במקום אחר.
שי | 11:41  17/02/09
להיפך, לוינסקי נחשבת המכללה הכי טובה ללימודי חינוך כיום - יותר מאוניברסיטאות
שירי | 11:45  15/02/09
היי הילה... לדעתי הפתוחה זה לא המקום ללימודי חינוך... אני לא בטוחה אם יש שם או לא, אבל חינוך זה אחד המקצועות שהכי חשוב לקבל ניסיון בו, ובפתוחה רוב הלימודים מתבצעים לבד בבית. בחינוך צריך להיות דגש על עבודה והשתפשפות עם אנשים בתחום ותרגולים ולמידה פרונטאלית. יש לך מכללות ואוניברסיטאות שמתמחות בחינוך כמו המקומות שמנהלת הפורום הזכירה... אני חושבת שהכי טוב ללמוד במקום שנחשב כמקום מוכר ללימודי חינוך ובדיוק בגלל זה אני בחרתי דווקא בבית ברל כי שמעתי המון על בית הספר לחינוך שם. מאז שהתחלתי ללמוד שם (חינוך לגיל הרך) אני מאוד מרוצה ומרגישים שזה מקום בעל ניסיון ומוניטין בתחום החינוך. תעשי מה שאני עשיתי, תתייעצי במספר פורומים ותקבלי חוויות לימודים מסטודנטים שלומדים שם, תקבעי ראיון או ייעוץ באותו מקום שאת בוחרת.. ובהצלחה...
אריאל | 12:37  01/05/09
בלימודי חינוך כדאי לקבל טעימה מהשטח... זה חשוב מאוד.. בכלל ישנה פריחה מסוימת בחוגי החינוך בארץ אין לי ספק שזה בשל העובדה שסוף סוף מאבקם של ארגון המורים בראשות רן ארז קיבל איזשהיא מודעות והכרה בארץ... למורים יש מקום סוף סוף...
סגור