פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת, אני מתעניינת לגבי לימודים שיביאו אותי בסופו של דבר לעיסוק בתחום האינטרנט.אם המדובר בעיצוב אתר וניהולו ואם מבחינת פרסום באינטרנט. שמעתי שיש מסלול לימודים חדש בבר אילן שנקרא טכ' אינטרנט. ניסיתי לברר מולם פרטים אבל נתקלתי בתשובות חלקיות בלבד. רציתי לדעת לאחר לימודים כאלו היכן לדעתך אפשר להשתלב איתם בשוק העבודה?היות וזה מסלול חדש אין גם בוגרים שאפשר לפנות אליהם ולכן אני מבקשת את עצתך. לעומת זאת יש למשל את מסלול התקשורת הדיגטלית של המכללה למנהל לדוגמא שידוע שממנו אפשר להשתלב גם בתקשורת.אז מה עדיף להמר על מסלול חדש שאני לא יודעת לאן יביא אותי? או ללכת עם משהו ידוע אבל שיש הצפה שלו בשוק?(המון אנשים שלומדים תקשורת באופן כללי.) תודה:)
כל מי ששמע או יודע משהו על המגמה הזו/התמחות מוזמן לשתף אותי בחוויותיו זה חשוב לי היות וכנראה ליום פתוח אני לא אצליח להגיע... תודה!
מנהלת הפורום | 16:04  18/02/09
הי איני יודעת כלום על המסלול החדש שאת מדברת עליו, אני יודעת שהרבה מהעוסקים בתחום האינטרנט באים מרקעי לימוד שונים בינהם: תקשורת, מנהל עסקים ועוד..נסי דווקא לשוחח עם אנשים העובדים בניהול אתרים ובאינטרנט ודרכם להבין איזה רקע לימודי עדיף. בהצלחה
סגור