פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
האם מישהו יודע איפה יש מקום שאפשר ללמוד פסיכולוגיה בחוג של חרדים?
דקלה | 19:53  02/09/08
קיימת מכללה בבני ברק, שהינה בחסות אוניברסיטת חיפה ומיועדת למגזר החרדי ומתקיימים בה לימודים נפרדים לגברים. תוכל לפנות לאוניברסיטת חיפה לבירור הפרטים המלאים או לברר עם מכרים במגזר. למיטב ידיעתי אין מסלול של לימודי פסיכולוגייה אלא ללימודי עבודה סוציאלית שיש בהם דימיון רב לתחום גם אם לא זהים בתוכן. בהצלחה.
ניר | 19:56  03/09/08
פסיכולוג. היה תקופה שנין היה ללמוד במכללה החרדית ירושלים של עדינה בר שלום, תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול. אבל רק לתואר ראשון. כאשר בכדי להיות פסיכולוג לפי תקנון משרד והבריאות והחוק, הוא רק אחרי תואר שני פלוס התמחות בוסד כלשהו מספר שנים. השאלה הוא מה אתה מחפש? למה דווקא פסיכולוגיה? האם כוונתך לעזור לאנשים? אם לעזור אתה יכול גם דרך לימודים אחרים, כמו עבודה סוציאלית. או חינוך מיוחד או קלינאי תקשורת. ועוד ועוד. אם תתן לי יותר מידע על שאיפותך, אזי אוכל לכוון אותך טוב יותר.
סגור