פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום.... יש לי נתונים די גבוהים והתקבלתי לאוני' ת"א לפסיכולוגיה כלכלה. לפני כמה ימים שמעתי על מסלול אדריכלות ועיצוב פנים בתל-חי, מסלול "הנדסאי" ולא תואר. שמעתי תגובות כמו :"תל-חי זה ללקויי למידה" ו"אם את יכולה להרשות לעצמך תואר ראשון- למה הנדסאי??" אני אכן מבינה שתואר ראשון באוניברסיטת תל-אביב "נחשב" ליותר רציני, אבל אני לא בטוחה עד כמה זה משנה אח"כ בהשתלבות בשוק העבודה ובתנאי השכר. האם אקדמאים אכן מרוויחים משכורות גבוהות יותר באופן גורף? האם לדעתך זה "בזבוז" ללמוד הנדסאות בתל-חי כשאפשר ללמוד בת"א, כלומר לבחור ללמוד במוסד שתנאי הקבלה שלו הוא בגרויות ב-3 מקצועות, כשכבר יש בידי תעודת בגרות לא רעה עם ציון פסיכומטרי גבוה?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 11:51  30/08/08
הי מה שצריך להנחות אותך בבחירת מסלול הלימודים, הוא "מה את רוצה לעשות כשתהיי גדולה" או במה את רוצה לעסוק? אם מעניין אותך הנדסה אז נסי להתקבל להנדסה. אקדמאים מרוויחים לרוב יותר, היות והמקצועות בהם הם עוסקים מצריכים יותר השקעה , ידע ואחריות עפ"י רוב למשל: רפואה, חשבונאות ועוד. אך כמובן ישנם אנשים שאינם אקדמאים שמרוויחים טוב מאוד ואולי אף יותר מאקדמאים כגון בעסקים פרטיים. מקווה שעניתי על שאלתך. בהצלחה
סגור