פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עליזה | 20:31  27/07/08
היי, תמיד היה לי ברור שכאשר אסיים את הצבא אגש ללמוד תואר ראשון בתקשורת. לקראת סיום השרות הצבאי החלו להיות לי התלבטויות רבות והרבה פחדים לגביי הבחירה שלי, הרי שהחלטה ללימודים היא נורא חשובה וצריכה לכלול מס' שאלות ששאלתי את עצמי: האם אני אוהבת את המקצוע? האם יש בו עבודה? ומה השכר? אני נורא אוהבת את תחום התקשורת אך הסיכויים למצוא עבודה בתתחום קלושים ואני לא רוצה להשקיע בתואר שלוש שנים ואז לגלות שאין לי מה לעשות איתו ואח"כ ללכת ללמוד תעודה כי התואר לא עוזר לי. התחלתי לחשוב על כיוון של חינוך מיוחד אולי אבחון ליקויי למידה, הלכתי לוועדות קבלה עשיתי פסיכומטרי ואפילו התקבלתי אבל אני מרגישה שאני עושה התפשרות על העתיד שלי, נכון שחינוך זה מעניין וכולם אומרים לי שזה הכי מתאים לי, אבל אני בכלל רציתי משהו שונה לחלוטין ואני נורא מפחדת ללכת ללמוד אותו. השאלה היא האם כדאי לקחת את הסיכון וללמוד תקשורת? או שכדאי ללכת על מה שיותר בטוח וזה לימודי ההוראה?
מיכל דהן | 11:48  30/07/08
לכי ללמוד תקשורת, אין שום סיכון זה עדיף על חינוך נקודה.
עליזה | 12:33  30/07/08
או.קי אז זה עדיף על חינוך אבל מה עם מנהל עסקים או ריפוי בעיסוק? או בעצם קחי את תקשורת מול כל מקצוע שיש בו עבודה קצת יותר בטוחה בחוץ, אז מה עדיף? ללכת אחרי מה שתמיד רציתי או לקבל את המציאות עכשיו ולבחור משהו שאני אצליח למצוא איתו עבודה בעתיד?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 15:08  01/08/08
סגור