פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירן | 00:29  28/07/08
אני כבר משוחררת שנה וחצי מהצבא וכל חיי הייתי בטוחה שאני רוצה ללמוד תקשורת חזותית (עיצוב גרפי)- גם כולם הסכימו שזה מתאים לי בגלל כישורי בציור. כשהשתחררתי נרשמתי ללימודי עיצוב ולא התקבלתי..עשיתי טיול ארוך בחו"ל חשבתי שזה יעזור לי להחליט, התחלתי לחשוב לכיוונים אחרים- ללמוד חינוך (בגלל שעבדתי לפני הטיול בגני ילדים ונורא אהבתי את זה, וגם בגלל שאמא שלי גננת ואני מכירה את המקצוע מקרוב). אבל עדיין לא ברור לי מה אני רוצה. אם אני הולכת שוב לתחום העיצוב אז אני אצטרך להשקיע עוד שנה שלמה בתיק עבודות וכמובן שילך לי על זה סכום כסף רב, וגם אם אתקבל, הלימודים הם נורא אינטנסיבים ואי אפשר לשלב אותם עם עבודה. מצד שני אם אלך לכיוון חינוך אוכל אפילו להתחיל ללמוד השנה בהאו"פ ואף לשלב את זה עם עבודה. בבקשה תעזרי לי ..כל דעה חשובה לי בעיניין!
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 15:07  01/08/08
הי שירן נשמע שלפנות ללימודי עיצוב, ידרוש ממך הערכות גדולה יותר של זמן והשקעה , מצד שני נשאלת השאלה איך תרגישי אם תוותרי על החלום לעסוק בעיצוב והאם לימודי חינוך הם לימודים של פשרה או לימודים (ועיסוק בהמשך) שאת רואה עצמך נהנת ממנו ,ממצה את כישוריך ומצליחה להביא עצמך לידי ביטוי????
סגור