פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יסמין | 14:58  27/05/08
יש לי התבטות בקשר ללימודים והזמן לא לטובתי התלבטתי בין כל מיני מקצועות(מדעי ההתנהגות,ביוטכנולוגיה) ותמיד מישהו אמר לי כמה זה לא כדאי או שאני פסלתי את האפשרות (ריפוי בעיסוק,קלינאית תקשורת) כי אני לא רוצה לעשות פסיכומטרי פעם 2 למרות שהציון נמוך...(אפילו מאוד) כרגע אני חושבת על לימודי עיצוב תעשייתי ההתלבטות שלי היא לגבי התעסוקה לאחר סיום הלימודים.... מה דעתך בנושא...?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 21:13  28/05/08
הי יסמין יש תעסוקה בתחום אם זו שאלתך, אך אם אינך נמשכת מספיק לתחום , לא תשרדי את המשברים שיש בדרכה של כל התמקצעות. עליך לנסות ולשלב בין העניין שלך לכישורים. בהצלחה
אני ממליצה לך לבדוק את המחלקה לטכנולוגיות למערכות למידה. אני סטודנטים שמסיים את הלימודים ומאוד מרוצה מהואר ומה שנתן לי. לעוד מידע- http://hl.hit.ac.il/users/www/31325/pong_final.swf
סגור