פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יעל | 13:00  29/01/08
שלום,רציתי לדעת מה כולל יום היעוץ,כמה מקצועות וקורסים שאתם יכולים להציע יש לכם במאגר והאם אתם נותנים עליהם מידע כגון שכר ממוצע במשק, ביקוש וכו'.אם דינמיקה קבוצתית היא חלק מהיום האם יוכלו לוותר לי על החלק הזה מאחר שעברתי אצלכם בחודש האחרון חצי יום של מבחני דינמיקה קבוצתית?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 11:20  02/02/08
הי יעל ביעוץ כזה הדגש הוא לסייע לך להכיר עצמך ואת עולם המקצועות כדי לעשות חיבור הולם בין השניים. האבחון נותן מידע לגבי כישוריך, מאפייני אישיותך והעדפותיך התעסוקתיות. ביעוץ מסוג כזה פחות שמים דגש על שכר בתחומים השונים, אך אפשר לדון גם בכך אם שכר הוא צורך מרכזי שלך בבחירת העיסוק. באופן כללי שכר הוא נגזרת של פרמטרים רבים כגון: ניסיון, ותק, השכלה וכישרון ולכן קשה לנבא מעכשיו כמה במדוייק כל אחד ירויח, אך בהחלט ישנם תחומים שניתן להרוויח בהם מהר יותר מאחרים והרבה יותר מאחרים. בהצלחה
סגור