פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
שלום, אני סטודנט שרוצה לרכוש מחשב נייד לשימוש למסחר בבורסה על מנת לצבור ניסיון בשוק ההון לאחר שאני יעבור את הקורס בקרוקר עצמאי. האם יש איזה תכונות מיוחדות למחשב כזה מבחינת מהירות העבודה והזיכרון? אינני מבין במחשב אני מבקש חווד דעת לגבי תכונות מחשב כגון כמה ג'יגה זיכרון צריך וכו'.. או שפשוט כל מחשב יספיק לי.. תודה מראש ושבוע טוב.
מנהל פדגוגי | 11:27  11/08/08
כל מחשב חדש שתרכוש אמור להתאים. השדרוג הכי משמעותי בעולם המחשבים יהיה תוספת זיכרון וזה גם מה שאיש המכירות ימליץ. זכור שבהרבה מקרים בתחום המחשבים איש המכירות הוא ילד מתלהב ממחשבים ומה שהוא יגיד לך ממש נכון ולא ניסיון למכור לך סתם דברים. יחסית למשחקי מחשב, דרישות המערכת של תוכנות הבורסה די צנועות. אז אם בכוונתך גם לשחק על המחשב, זכור לציין זאת בפני איש המכירות. זה יהיה פרט מידע הרבה יותר משמעותי... בהצלחה!
שצריך מחשב שלא תהיה איתו בעיה באינטרנט ולא יקרטע..כלומר שיעבור חלק ללא תקלות אפילו לא של חלקיק שניה.
מנהל פדגוגי | 19:02  13/08/08
בתקופה ההיא, החיבור שלי לאינטרנט היה מודם 56K (ולא 2500K כמו היום) והכל עבד סבבה (למעט בזמן הפיגוע כמובן). אולי לא ראית פעם מערכות מסחר וגרפים, אבל העומס בנתונים ממש לא נורא יחסית למשחקי רשת שיש היום.
סגור