פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
מושון | 09:16  07/07/08
אייל שלום רב, מתוך קריאת הודעות שונות בפורום זה התרשמתי מתשובותיך שכל מי שאיננו בעל תואר ראשון במקצוע פיננסי יכול לוותר על התעניינות במקצוע ייעוץ פנסיוני או יעוץ השקעות ופשוט לשנן לעצמו את המנטרה: "ללא תואר ראשון במקצוע פיננסי לעולם לא אצליח להשתלב בעולם זה". שאלתי היא- האם תואר שני במנהל עסקים במגמת מימון מספיק טוב על-מנת לעשות חיל בתחום היעוץ הפנסיוני אף אם התואר הראשון הינו בפסיכולוגיה? כך יש גם את הידע המימוני על ניתוח ניירות ערך,שיטת המסחר בבורסא וכו', וגם ידע בסיסי על בני אדם, שבוודאי חשוב כשרוצים לבסס את תחום המחייה על יצורים כאלה... מצפה לתשובתך הנבונה, מושון.
מנהל פדגוגי | 22:22  07/07/08
מושון שלום, אייל כבר לא מנהל את הפורום. מנהל הפורום הנוכחי מחזיק בדעה שונה לגמרי. אין צורך להיות בעל תואר ראשון במקצוע פיננסי בכדי למצוא עבודה בתור יועץ פנסיוני. מנהל הפורום הנוכחי יודע שהרי הוא אחראי על מחלקת ההשמה של משב שוקי-הון ויודע בדיוק רב מה קורה לאלפי הבוגרים של המכללה בתום הלימודים. יש לנו אפילו נציגים (בוגרים) שעובדים היום במריל-לינץ'... בברכה, נועם.
מושון | 22:58  07/07/08
אני חייבת לציין שאני הרבה יותר אוהבת את הגישה שלך על נימוקיה מאשר את גישתו הנחרצת וחסרת הביסוסים של אייל :-)
סטודנט לכלכלה | 03:07  08/07/08
דניאלה | 10:55  24/07/08
המנהל הקודם היה פשוט מוגזם כל כך בגישתו הנחרצת והלא מבוססת מציאות. סוף סוף מישהו עם גישה נורמלית
סגור