פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
בקורס ניהול תיקים, ובקורס ייעוץ פנסיוני ,וכמה זמן נמשך הקורס? (בנימה אישית ברצוני להוסיף שאני מאוד נהנה מהתשובות המפורטות שלך)
מנהל פדגוגי | 13:29  09/07/08
בר שלום, קורס ניהול תיקים וקורס ייעוץ פנסיוני בנויים ממספר מקצועות (לפי הבחינות של הרשות/האוצר). בכל מקצוע אנו משתדלים לפתוח מספר קבוצות בכל מחזור ולשנות את ימי הלימוד של אותו מקצוע ממחזור למחזור. לדוגמא, בכלכלה, הסמסטר הזה אנו פותחים קבוצה בימי ראשון וקבוצה נוספת בימי שישי. סמסטר שעבר לימדנו מקצוע זה בימי רביעי וקבוצה נוספת בימי חמישי. המטרה היא לאפשר לתלמידים לבנות מערכת שתהיה כמה שיותר נוחה עבורם. אם אין לך תואר במנע"ס ואתה צריך לעשות את הקורס המלא (ולעבור את כל בחינות הרשות והאוצר), את קורס ניהול תיקים תסיים תוך 3 מועדי בחינות (מתוך הנחה שתיקח 2 מקצועות ייסוד בכל סמסטר). קורס ייעוץ פנסיוני יוסיף לך עוד סמסטר (אלא אם כן אין לך חיים ואתה מתכוון לעשות 2 בחינות סופיות באותו סמסטר). בברכת תשובה מפורטת, נועם.
סגור