פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רב! כשהחלטתי ללמוד תואר ראשון לחינוך עם תעודת הוראה חשבתי ללכת על יסודי. בעת ההרשמה נאמר לי כי הנתונים שלי גבוהים מאד, וייעצו לי ללכת ללמידת חינוך לבתי ספר על יסודיים. נרשמתי לשניהם עד שאני אחליט לקראת אוקטובר. השאלות שלי הן בעצם מה עדיף? האם לימודים לעל יסודי קשים בהרבה מלימודים ליסודי? או שעדיף ללכת על הקל יותר שזה ככל הנראה לבתי ספר יסודיים? והכי חשוב - האם באמת אני יוכל ללמד ביסודי מבחינת קבלה גם אם יש לי תואר סופי בעל יסודי? תודה רבה מראש!
מנהלת פורום לימודי חינוך | 11:41  05/07/13
היי נטלי ותודה על פנייתך. לא ברור לי באיזה תחום מדובר? האם את מדברת על חינוך כללי? הקושי משתנה בהתאם למקצועות ולרמות השונות ולהבדלים בין בתי הספר היסודיים לעל יסודיים. את צריכה לבדוק איזה תחום דעת מעניין אותך יותר. הלימוד לקראת חינוך בבתי הספר העל יסודיים בהתמקצעות בתחום דעת מסוים בדרך כלל משלב הכנה לבגרויות ולכן רמת ההעמקה בחומר הלימודי היא גדולה יותר, ביחס ליסודי. אין עניין לעדיפות, כי זה משהו אישי- מה מעניין אותך יותר? לאילו גילאים את מתחברת יותר? שיהיה בהצלחה! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
סגור