פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מאיה | 00:24  23/11/09
שלום אני הנדסאית אדריכלות ....עבדתי במשרד תקופת נסיון אבל לא הלך לי טוב זה לא כמו בלימודים ...לא סובלת לאחר מחשבות ותכנון וסקיצות לשבת מול תוכנה מודכאת ולשרטט ולהקפיד על עוביים ...צבעים ...גרמשקות ..הגשות ..ועדות לא רק זה אבחנתי שהעבודה צריכה ייעוץ על הלקוח והסבירים ויכולת שכנוע במה שמבצעים ומתכננים ואני מוגדרת כנכה שסובלת מקושי ביטוי (ונכות באצבע כף יד ימין ) .......אני מקבלת את עצמי ולא כאן הבעיה ... הבעיה היא שעדיין צעירה בת 24 ולא אחייה כל חיי עם תחושת בישנות ואי נעימות ושלא מתחשק לי ללכת לעבודה בבוקר אז החלתטי לעשות הסבה ולשנות מקצוע . שאלתי די מורכבת אך אין ברירה ...והיא איזו תחומים שהם מתאימים גם למצב הבראותי וגם מבוקשים בשוק וגם לא מסלול של חמש שנים לימודים (דרך קצרה לחיים חדשים ) ? (הערה: בחירת התחום באה ע"י מבחן אצל יועץ בשל בעיות רפואיות - בחירה ממש גרועה לפי דעתי ).
שני צור | 10:17  23/11/09
חינוך אינו בעייתי מבחינת נוחות אבל הוא כן דורש כושר ביטוי ויכולת לעמוד מול כיתה. אני ממליצה לך להתייעץ עם חברים קרובים או עם מורים שמכירים אותך האם זו הדרך עבורך. בכל מקרה מסלולי ההסבה למורים הם בערך 3 שנים להנדסאים.
מאיה | 18:46  23/11/09
חינוך הוא בעייתי ומאד מבינת מצבי הרפואי (למה דווקא אמרת חינוך?).......אני מטלבת ונכון יותר לא יודעת באיזו כיוון ללכת ....איך יכולה לדעת לבחר ?
סגור