פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אמיר | 10:51  20/11/09
אני רוצה להתחיל ללמוד באוני' הפתוחה ,עוד לא הייתי בפגישה יעוץ וישמח לקבל מידע מנסיונכם..אני רוצה להגיע לתואר שני בליקוי לימידה ויעוץ חינוכי ,יש תואר שני שמשלב את שניהם ביחד? ועוד משהו,הבנתי מאוני' חיפה שבשביל ללמוד לתואר שני ליקוי לימידה צריך לעשות תואר ראשון בחינוך,ובאוני' הפתוחה הבנתי שיש תואר ראשון בליקוי לימידה .מה ההבדל בין שני המוסדות? ועוד שאללה ברשותך..אני יכול לעשות הוראה תוך כדי התואר הראשון ? כי הבנתי שבשיל להתקבל לתואר שני ביעוץ חינוכי צריך הרואה .. תודה מראש
שני צור | 10:13  23/11/09
1. אני לא מכירה תואר שמשלב. לעיתים יש התמחות בתוך התואר ביעוץ חינוכי לליקויי למידה, אולם זה דברים שמשתנים ויכול להיות שעד שתגמור תואר ראשון התכניות ישתנו. 2. באוניברסיטה הפתוחה כל תואר הוא תיאורטי ואינו מקנה לך יכולת עבודה בשטח. באוניברסיטת חיפה התואר בליקויי למידה מאפשר לך לאבחן. יכול להיות שהתואר הראשון באו"פ יאפשר לך להיכנס לתואר השני בחיפה, אך כדאי לוודא זאת מולם. 3. תעודת הוראה ניתן לעשות במקביל לתואר ראשון רק בתואר של מכללות להוראה. בשאר המוסדות ניתן לעשות את תעודת ההוראה החל מהשנה השלישית.
סגור