פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אליס | 16:08  17/06/09
שלום. למדתי חינוך מיוחד במכללת תלפיות ביו השנים 2005-2007, את השנה הרביעית לא התחלתי בעקבות ארועים אישיים וכן לא השלמתי את כל העבודות של סמסטר ב' בשנה השלישית. הגיע מכתב לבית הוריי בו נדרש ממני לשלם חוב בעבור השנה שבה כלל לא למדתי על סך 9000 ש"ח. האם תשלום הלימודים הכולל מתחלק ב 4 שנים ולכן עליי לשלם זאת או שמדובר בטעות? שאלה נוספת- עד מתי אוכל להשלים לימודים אלו? ושאלה אחרונה, האם אוכל להשלים את לימודיי בלי לימודי הסטאז' וכך בעצם לקבל רק את התואר אך לא את תעודת ההוראה? סליחה על האריכות ותודה מראש.
שני צור | 23:20  20/06/09
1. באופן כללי במכללות לחינוך משלמים 100% משכר הלימוד האוניברסיטאי עבור כל שנה בה לומדים ובסך הכל - 400%. את לא אמורה לשלם על שנה בה לא למדת אבל יש תנאים שונים בכל חוזה עם כל מכללה וכן תנאים כגון זמן ההודעה על הפסקת הלימודים וכו'. אני מציעה לברר היטב עם המכללה ובמידת הצורך להתייעץ עם עורך דין. 2. הלימודים תקפים עד 5 שנים מסיומם בדרך כלל. 3. למיטב ידיעתי, לא תוכלי לקבל רק תואר משום שבמכללות להוראה התואר מובנה מתעודת הוראה ותואר ראשון ביחד ולא ניתן להפריד בינהם.
סגור