פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
יסמין | 16:19  17/06/09
אני מעוניינת ללמוד ייעוץ חינוכי כתואר ראשון ,אך כיוון שרק אוניברסיטאות נותנות את ההכשרה הזו ,ואין ברשותי ציון פסיכומטרי, אאלץ להירשם לתואר ראשון בחינוך וכתואר שני ללמוד ייעוץ חינוכי. שאלותיי הן:1. מהו תואר ראשון בחינוך רב תחומי?מה אפשר לעשות איתו מבחינת עבודה בשוק? 2. האם עצם היותי מורה חיילת לשעבר מעניק לי וותק במשרד החינוך? ואם כן,האם וותק זה מדבר על כחלק מ3 השנים בהן אני צריכה להתנסות ,על מנת להתקבל ללימודי תואר שני כיועצת חינוכית?
שני צור | 19:43  17/06/09
1. תואר בחינוך ללא תעודת הוראה מאפשר לך לעבוד רק במוסדות לא פורמאליים. ובכל מקרה תצטרכי לעשות תעודת הוראה על מנת ללמוד יעוץ חינוכי. 2. בעבר היתה הכרה בשירות הצבאית, אולם זה משתנה כל הזמן. כיום לא ברור שזה אכן נחשב. לגבי קבלה לאוניברסיטה - אפשר לנסות להכיר בכך, אולם לא בטוח שהם יסכימו לקרוא לזה שנת ניסיון.
יסמין | 10:35  21/06/09
היי שוב, ביררתי במשרד החינוך אם השנים בהן הייתי מורה חיילת נחשבות כוותק, ומסרו לי שזה נחשב כוותק מוכר, אך לא ידעו לענות לי אם זה יכול להיחשב כתקופת הנסיון של ה3 שנים שמהוות את תנאי הקבלה ללימודים של ייעוץ חינוכי כתואר שני. אולי את תוכלי לענות לי על זה? תודה.
שני צור | 20:09  21/06/09
רוב הסיכויים שלא יחשיבו לך את זה, אבל התנאים משתנים בין המוסדות. מומלץ לברר במוסדות עצמן.
סגור